Veelgestelde vragen

Alle vragen
Deelnemer
Consument
Wanneer ontvang ik het geld van mijn online verkochte cadeaukaarten?

Direct nadat de bestelling is geplaatst.

Mijn klant heeft de cadeaubon niet ontvangen

Laat de klant even goed de spambox/ongewenste email bekijken. Nog steeds niks ontvangen? Dan kunnen ze mailen naar info@texelcadeau.nl

Kan ik ook een korting geven op een cadeaubon?

Korting kan eventueel verrekent worden op het moment dat de cadeaubon wordt ingewisseld.

Kan ik mijn cadeaubon ook in delen besteden?

Dit is niet mogelijk. Eventueel kun je wel in overleg met het bedrijf een restant-bon krijgen.

Kan ik mijn cadeaubon omruilen voor een andere cadeaubon?

Helaas, dit is niet mogelijk.

Kan de cadeaubon ook in mijn webshop ingeleverd worden?

Dit is helaas niet mogelijk.

Ik kan mijn cadeaubon niet meer vinden

Typ in de zoekfunctie ‘Texelcadeau’ in je mailbox. Nog steeds niet gevonden? Mail je bestelling, gegevens en de besteldatum naar info@texelcadeau.nl

Ik heb een cadeaubon besteld, maar niet ontvangen?

Kijk even goed in je spam-box/ongewenste email. Heb je de cadeaubon nog steeds niet gevonden?
Mail dan je bestelling en gegevens naar info@texelcadeau.nl

Hoelang is de cadeaubon geldig?

Dat kun je zelf invullen tijdens het aanmaken van een cadeaubon of arrangement.

Hoe weet ik wanneer er een cadeaubon is verkocht?

Je krijgt mail op het door jou bij aanmelding aangegeven emailadres.

Hoe verkoop ik de cadeaubonnen in mijn zaak?

Verkoop van cadeaubonnen gaat uitsluitend online, dus via www.texelcadeau.nl of je eigen website.

Hoe ontwerp ik een cadeaubon?
  • Log in met je inloggegevens
  • Ga naar het tabje 'Cadeaubonnen' en kies 'Cadeaukaart toevoegen'
  • Zet de status op actief
  • Kies naam (voor een waardebon, kies gewoon: ‘cadeaubon’ als titel)
  • Vul de start- en einddatum van publicatie in. Dit is dus niet de houdbaarheid van de bon zelf.
  • Vul eventueel de omschrijving in (niet verplicht)
  • Bij 'prijs en gebruik' vul je de prijzen in die je wilt aanbieden.
  • Vul de geldigheid in.
  • Ga naar het tabje 'cadeaukaart' en upload een achtergrondafbeelding. Hier kun je ook eventuele voorwaarden invullen (die komen op de achterkant van de cadeaubon).
Hoe ontwerp ik een arrangement?
  • Log in met je inloggegevens
  • Ga naar het tabje 'Cadeaubonnen' en kies 'Cadeaukaart toevoegen'
  • Zet de status op actief
  • Kies naam 
  • Vul de start- en einddatum van publicatie in. Dit is dus niet de houdbaarheid van de bon zelf.
  • Vul eventueel de omschrijving in (niet verplicht)
  • Bij 'prijs en gebruik' vul je de prijs van je arrangement in en hoeveel je er aanbiedt.
  • Vul de geldigheid in.
  • Ga naar het tabje 'cadeaukaart' en upload een achtergrondafbeelding. Hier kun je ook eventuele voorwaarden invullen (die komen op de achterkant van de cadeaubon).
Hoe lang is de cadeaubon geldig?

Dat verschilt per aanbieder en staat vermeld op de cadeaubon.

Hoe kan ik Texelcadeau.nl bereiken?
Hoe kan ik het bedrag op de cadeaubon zien of controleren?

Het bedrag staat op de cadeaubon in de bijlage en kan niet in delen worden uitgegeven. 

Eventueel kun je wel in overleg met het bedrijf een restant-bon krijgen.

Hoe kan de consument het saldo op de cadeaubon zien of controleren?

Het bedrag staat op de cadeaubon in de bijlage. 

Hoe controleer ik het bedrag op de cadeaukaart?

Scan de QR-code met je telefoon of tablet en voer de pin-code in. Zo kun je het bedrag zien en de cadeaubon afschrijven na uitbesteding.

Image

Hulp nodig?

Copyright Texelcadeau | Een initiatief van Zilte Zaken & WEBJONGENS